نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ساری: خوشم نمی آید مربی بارسا در خصوص پیانیچ صحبت کند

ساری: خوشم نمی آید مربی بارسا در خصوص پیانیچ صحبت کند

یوونتوس خود را برای دیدار برابر لچه اماده می کند و امیدوار است که روند پیروزی هایش را با کسب دومین برتری متوالی آغاز کند. اما در کنفرانس خبری، مائوریتزیو ساری با اشاره به این بازی و شرایط تیم اش و البته انتشار شایعه ها و اخبار فراوان در خصوص جدایی پیانیچ در گفت و گویی حاضر شد که به گوشه هایی از آن اشاره می کنیم.

 

دیدار برابر لچه دیدار مهمی ست، در واقع از این پس همه رقابت ها سخت و دشوار هستند، شرایط فیزیکی در حد عالی نیست و رقابت ها نزدیک و فشرده برگزار میشوند این برای همه تیم ها یکسان است، لچه فوتبال بازی می کند و در خانه خود نیز خوب ظاهر شد ما منتظر یک بازی فوتبال هستیم و با احترام به این تیم باید بگویم که فقط به برتری در این بازی می اندیشیم.

 

پیانیچ

 

هیچ لزومی نمی بینم که در این باره صحبت کنم، این مسئله خسته کننده شده، ما کاملا به پیانیچ اعتماد داریم، او همیشه در اختیار تیم بوده و برای تیم تلاش کرده، اتفاقا در شرایط خوبی نیز هست. اینکه چرا این اتفاقات در حال روی دادن است و چه دلایلی برای این همه بحث وجود دارد را نمی دانم و علاقه ای نیز ندارم که به آنها توجه داشته باشم. او بازیکن قدرتمندی ست و در شرایطی سطح کیفی او کاسته شد و این باعث برهم خوردن تمرکز و روحیه او شد، کمی رنجید و از نظر روحی هم دچار مشکل شد با او بارها صحبت کردیم و حالا در شرایط بهتری ست، او بازیکن متواضع و ارامی ست و به خوبی هم از توانایی های خود اگاه است، اگر یکی دو بازی را از دست دهد نیز نباید نگران باشد باید زود روحیه خود را به دست بیاورد و با روحیه و قدرت برگردد، هر بازیکنی می تواند با لحظات سختی روبرو شود، میرالم می تواند بدون مشکل و با روحیه بالا برگردد و تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

 

انتظار از تیم

 

من انتظار داریم که در شرایط خوبی باشیم، نکات مثبت را می بینم و باید بگویم تیم خوب حرکت کرده و پیشرفت داشته. در خط دفاع کاستی ای دیده نمیشود و حتی بازیکنان از نظر ذهنی نیز به هماهنگی خوبی رسیده اند. می خواهم تاکید کنم که باید نقاط مثبت را دید نه تنها منفی و ضعف ها را.

 

آرتور

 

بازیکن بارسلونا ست و فکر می کنم که این حرکت درستی نباشد که من در خصوص او در این لحظات صحبت کنم. خوشم نمی اید که مربی بارسا در خصوص پیانیچ صحبت کند برای اینکه او بازیکن من است و من هم دوست ندارم در خصوص ارتور حرف بزنم.

 

ایگوایین

 

با تیم تمرین کرد، حتی دیروز هم با تیم بود. باید ببینیم چطور می شود باید تمام بازیکنان که به سطح امادگی رسیدن را در اختیار داشته باشم. شرایط اش نیز خوب بود و او را خوب و شاداب دیدم. انگیزه دارد، باید پذیرفت که شرایط سختی را در خانواده داشت و این مسائل بر ذهنیت و توان بازیکنان تاثیر می گذارد. در لحظاتی حتی درست نیست در مورد فوتبال صحبت کرد اما حالا شروع کرده و فکر می کنم که انگیزه بازگشت دارد، او می تواند بازیکن موثر و مهمی باشد حتی اگر امسال کم گل زده اما او همیشه بازیکن مهمی برای ما بوده.

 

برناردسکی

 

با او صحبت کردیم، از مشکلات و ضعف ها و توانایی ها. البته شرایط تیمی جوری پیش رفت که او در پست های بیشتری مشغول به بازی کردن شد و شاید از نقش خود دور شد. بازیکن قدرتمندی ست همیشه هم نقاط مثبتی داشته، باید بگویم که واقعا همیشه در تلاش است، بازیکن با تکنیک، با امادگی و فیزیک بدنی بالا اما باید در عملکرد خود به یک ثبات دست پیدا کند، در حال رشد است و توان و قدرت و قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به یک بازیکن بسیار تاثیرگذار را دارد و البته می داند که باید بدرخشد تا در تیم ملی نیز جای داشته باشد.

 

ترکیب

 

با همکاران در خصوص شرایط بازیکنان و نحوه ترکیب تیمی صحبت می کنیم اما تصمیم نهایی با من است. بازیکنان تمرین می کنند و من مربی می توانم با توجه به شرایط تصمیم بگیرم که از کدام بازیکن استفاده کنم.

 

بازی رقبا

 

بازی لاتزیو را دیدم اما در هنگام بازی اینتر در حال کار بودم.

 

در فوتبال چه چیزی ارزش زیادی دارد

 

من همیشه دیدم که در یک رقابت بازیکنانی که از نظر فیزیکی بسیار اماده اند اما بدون تمرکز و بدون فکر نمی توان پیروز شد. همیشه باید ذهنیت بالایی داشت، تمرکز و فکر کردن به انچه که می خواهی، باید بدانی برنامه ات چیست و چطور اجرا کنی. در تمامی دیدارها باید ذهنیت پیروزی داشت با این روش می توان پیروز شد.

 

یوونتوس تیم بانوان

 

به نظر من درست بود که اسکودتو را به دست اوردند، این تیم بود که پیروز شد و شایسته این جام بود. به بازیکنان و مربیان استفانو براگین و ریتا گوارینو تبریک می گم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: